Captain Commando

capcommm

Capcom’un Cadillacs’ı gibi yine bir çizgiroman uyarlaması olan Captain Commando yine ülkemizdeki atari salonlarının vazgeçilmezlerindendi. 2 kişilik ve 4 kişilik versiyonları olan oyunun karakterleri: “Captain Commando”, “Mack the Knife”, “Baby Head”, ve “Ginzu the Ninja” idi. Bu oyunla gittiğim neredeyse tüm atari salonlarında karşılaştım. Captain Commando (World 911014), CAPCOM 1991, emulator: Mame, Kawaks

10 Yanıt to “Captain Commando”


  1. 1 monkeylover Ekim 13, 2006, 11:06 am

    bu scrolling fighter furyasının en basarılı ornekleri arasında birde punisher (ve sanırım nick furry) isimli oyunda mevcuttu, cocukken atari salonlarında bolca jeton tuketimine yol acardı, tabi captain commando ve cadillac and dinosours (mustafa) da unutulmazların arasındaydı, am yinede dedigim gibi benim favorim punisher idi, bu siteyi yapanların ellerine saglık gozlerim doldu okuyunca…

  2. 2 Darkman Şubat 17, 2007, 4:00 pm

    Ben 83 dogumluyum yaklasık 7-8 yaşlarındaydım dıye hatırlıorum ınanılmaz gunlerdı yaa bıraz para bulunca hemen street fighter oynamaya gıderdım:) istanbul beşıktaştakı yıldız atarıye gıderdım
    sonraa hep 4-5 ıncı adamda ölurdum:)
    çocukluk ıste güzel bı sıte bu oyunu da hatrladım
    sıteyı hazırlayan arkadasa çok tesekkur ederım aradıgım oyunları buldum
    thanx

  3. 3 noglories Mart 26, 2007, 8:19 pm

    ben de 80 dogumluyum, bahsettigin yaslarda ben de hemen atariciye giderdim, o zamanlar eskisehirdeydim, simdi istanbulda yasiyorum guzel bi atari salonu henuz bulamadim, hala atari salonu gorunce girer bir bakarim neler var diye, vaktim varsa bir iki jeton oynarim 🙂

    birkac aydir ankaradayim, burada atari ruhu hala olmemis; sakaryada fantasy land diye bir atari salonu var, yillar once de gelmistim buraya , gecen ay tesadufen rastladim gercekten sahane, en onemlisi hic playstation yok… bu sitede bahsettigim oyunlarin cogu var… istanbulda da bildigim tek atari salonu kadikoyde hamburg birahanesinin yanindaki, ama orayi da sanirim playstation-kafe yapicaklar yakinda.

  4. 4 pathfinder Mayıs 21, 2007, 4:31 pm

    harbiden ne günlerdi yaa.onların yüzünden okuldan kaçardık.ümraniyedeki funcity e giderdik..akşama kadar çıkmazdık..ya arkadaşlar netten bu tür oyunlar online oynanabiliyor ama ben cadillac captain commando ve haggar ı onlie oyanabileceğimiz siteler varmı acaba??varsa yazarsanız sevinirim..

  5. 5 Erkan Temmuz 10, 2007, 6:08 am

    Merhaba dostlar.
    Ben de eski atericilerdenim.Hep ateri salonlarına takılırdım.
    Ama şimdi bilgisayar alındı işte anlarsınız bütün oyunlar elimizin altında.

    Ben de bütün atari salonlarının oyunları capcom cps,neogeo süper dövüş oyunları vs vs dvd şeklinde var.
    İnternetten aramayın çok uğraşırsınız.Ben ne zamandan beri indirdiklerimi dvd de topladaım.
    Eğer istiyorsanız erkan_dagdelen@hotmail.com bir mail.atın.

  6. 6 privateer Eylül 30, 2007, 4:44 pm

    Yıllar evvel,tarih 1990 yazını gösterdiği zaman İstanbul-Beşiktaşta KOMPi-GAME CİTY adında bir eğlence merkezi açıldı.Hiç unutmuyorum o zamanlar kurban bayramıydı.O zamanlar bizler 12-13 yaşlarında ortaokul çağında,uçarı çocuklardık.Video oyunlarıyla ilk tanışmamız daha önceleri ilk atari oyunlarından olan uçaklı bir oyun ve pack man ile olmuştu.Fakat burada çıkan oyunları ilk gördüğümüzde aklımız yerinden fırlamıştı.Hiç unutmuyorum GAME CİTY’nin ilk oyunlarından Final Fight ile ilk karşılaşmamı..Haggar amca,Guy ve Gody’i.O yıllardaki tek eğlencemiz sabahtan akşama kadar sokak köşelerinde futbol oynamak ve evlerimizin arkasındaki bahçelerimizde misket oynamaktı.Ama İstanbulun bu en güzel yerindeki atari salonuyla tanışmamızdan sonra içinden çıkamaz,bütün okul harçlıklarımızı buraya harcayıp okulda aç aç gezer olmuştuk.Evimiz de buraya çok yakın olduğu için okuldan kalan zamanlarda artık hep burada takılır olmuştuk.Hiç unutamıyorum,orda çalışan bir Şaban Amcamız vardı (Allah rahmet eylesin).Orda ataricinin bekçisi ve makinelerin bakımıyla falan ilgili birisiydi.Ama o paspal görüntüsüyle tinercilere ve ayyaşlara daha çok benziyordu.Mekana o kadar çok takılmaya başlamıştık ki,Şaban Amca da bizi korumaya,mekana takılan yabancı çocuklara ve Çarşının serserilerine karşı kollamaya başlamıştı.Hatta ders yılı sonunda karnelerimizi ona da gösteriyorduk.Böylece burda bir müddet Final Fight ile idare edip onda ustalaşmaya başladık.Ta ki yıllar 1991 i gösterene kadar…
    Street Fighter 2 ile ilk defa gene Beşiktaş’ta BONUS adındaki başka bir atari salonunda karşılaştık.Çok etkilenmiştik,ilk defa da Blanka ile oynamıştık.O günleri hala hatırlarım.Daha sonra KOMPİ’ye de gelince orda devam ettik ve bu oyunda da ustalaşmaya,yeni yeni kombolar falan bulmaya başladık.Beşiktaş’da çok arkadaşımız olduğu için çok zevkli kapışmalar oluyor,jetonlar havada uçuyordu.Daha sonra o kadar ustalaşmıştık ki Beşiktaşa sağdan soldan,İstanbulun her tarafından Beşiktaşa sırf bu oyunda bizimle kapışmak için gelen çocuklarla oynuyor,atariciye çuvalla para kazandırıyorduk.O zamanları sanki dün gibi hatırlarım.Game City çok büyük bir yer olduğu için her hafta sonu jeton toplanmasına yardım ettiğimiz zamanlar makinalardan bin tane jeton toplandığını bile görmüştüm.İşte atari camiasıyla bu yıllardan başlayan fanatikliğim şimdilerde İstanbulda kalan son atari salonlarını gezmek ve dişimize göre SF üstatları aramakla geçiyor.Yaş 30 a dayansa da bu huyumuzdan vazgeçecek değiliz.
    Bu arada İstanbulda hala bu oyunları oynayan arkadaşlar varsa msn den haberleşip kapışmaya hazırız,eski ustaları ve muhabbetleri çok özlüyoruz.

  7. 7 Okan (www.pasOOyna.com) Ocak 24, 2010, 9:31 pm

    Online olarak atari ve nostalji oyunları oynamak için web sitemizi de ziyaret edebilirsiniz..

  8. 8 egemen Kasım 4, 2012, 6:16 pm

    Sa Arkadaslar Ben Egemen Bu Oyunların hastasyım Daha Gecenlerde Duydum Pc ile Oynandıgını Ve Arastırmaya Basladım Eyer bildiginiz Bir Yer Var ise Link atarsanız Sevinirim egemen_cevik@hotmail.com Face / Msn Fark etmez

  9. 9 Erkan Ağustos 10, 2013, 11:03 am

    Gördüğüm kadarıyla bu oyunlara sahip olmak isteyen nostalji oyunseverler var.Bunun için kendi hazırladığım 5 dvdlik seti sizlerle paylaşmak istiyorum.
    Sitemden bilgi alabilirsiniz.
    http://mame5dvd.blogspot.com/


Yorum bırakın




Neden?

Burada 90'lı yılları 10'lu yaşlarında yaşamış birkaç eski arkadaşın zihninden silinmemiş oyunlarla ilgili linkleri bulursunuz. Atari salonlarının loş ve dumanlı havasını solumadıysanız, site içeriği size ilginç gelmeyecektir. Eğer size birşeyler anımsattıysa aramayı deneyin:

Kategoriler

Ekim 2006
P S Ç P C C P
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Arcade Oyun mame emulator atari 90′